Fontawesome'u indirip dizinde kullanıyorum.
Fakat bi ton bootstrapdaki gibi kullanılmayan seçenekler var.
bu fontawesome.css nedir?
All css'den farkı nedir? hangi durumlarda kullanılır?
bence tek faydası ikon boyutu fa-lg yazabiliyorsun ve istemedigin kadar icon var.
harici bi faydasi yok