Hocam videoda izlediklerime göre en fazla %10 %10 oluyor iki tarafa da.. Sen nasıl %20 çıkartıyorsun?
Bu arada trbinance kullanıcam..
Binance TR'de partner indirimi yok. Sadece Binance Gloabal'de var. Ben Binance partneri olduğum için böyle bir hakkım var. Burada bir konu açmıştım zamanında.
https://www.r10.net/referansli-coin-...isyon-ode.html
Partner özel
%20 komisyon indirimi için Refli link : https://www.binance.com/tr/register?ref=STVD9GPU Komisyon indirimsiz refsiz link : https://www.binance.com/tr/register
Üye olurken size tanımlanan referans indirimini ekli görseldeki alandan görebilirsiniz. Herkese bol kazançlar dilerim.