Galatasaray'ın olduğu yerde soru değil
ama şöyle bir şey var Sergen maçı alamazsa istifaya çağırırlar, diğer yanda Lokomotif maçı rotasyonluydu..
bu sezonun en heyecanlı maçı olacak
Daha nelet. Almazsa almasin. Sergen i gondermek yemez. Taraftar istemez. Isterse kume düşürsün