bunyaminbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray'ın olduğu yerde soru değil
ama şöyle bir şey var Sergen maçı alamazsa istifaya çağırırlar, diğer yanda Lokomotif maçı rotasyonluydu..
bu sezonun en heyecanlı maçı olacak
Daha nelet. Almazsa almasin. Sergen i gondermek yemez. Taraftar istemez. Isterse kume düşürsün