Gsliyim beşiktaşın kadro iyi ama beklenilen işi yapamıyor gibi. Tahminim berabere biter. Gs yenilsede üzülmem şahsen. Avrupada başarı sağlasınlar canımı yesinler. Özlemişiz sonuçta