uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-0 beşiktaş
başa GS yazmayı unutmuş arkadaş

düzenleyelim

GS 3-0 beşiktaş

Tabi şaka yapıyorum bence sonuç 1-1 veya 2-1 olur