Merhaba, evde kardeşim Covid oldu. Covid olduğu günden beri özellikle babam hiç ama hiç dikkat etmiyor. Odasına girip çıkıyor sürekli. Maskeyi kafasına göre takıyor çıkartıyor. Sürekli temasta bulunuyor. Neden böyle davrandığını sorduğumda ise zaten bize de bulaşmıştır diyor. Hiç dikkat yok. Laf anlatamıyorum. Çıldırmamak işten bile değil. Ben eldivenle maskeyle geziyorum evde ama diğer aile üyeleri dikkat etmedikçe benim tedbirimin de önemi kalmıyor. Gerçekten eğitimsiz bir toplumuz ya. Gerçekten çok eğitimsiz bir toplumuz. Ben bir sağlık profesyoneli olmama rağmen pekte dikkate alınmıyorum aile içinde. Babam sürekli bildiğini okuyor, her şeyin profesörü olmuş. Babalar hep böyle sanırım. Kendi bildikleri doğru sadece, başkalarına pek kulak asmazlar.