Bu devırde ,ülkenın bu durumunda evlenmeyı dusunen arkadaslar çıldırmış olmalı

durum çok ıyıdır o ayrı,ozaman sıkıntı yok..

ayrıca gençken sizde kıpır kıpır oldugunuz için değişik yaklasımlarınız olabılıyor,heyecanlı olabılıyorsun,bazı çılgınlıkları yapabılıyorsun yasayabılıyorsun ama evlenıp aradan 8-10 yıl gectıkten sonra bu dedıklerımden eser kalmıyor,hayat telaşesine bırakıyor kendını herşey

ayrıca artık bayanlar cok fazla ilgi beklıyor haddınden fazla

senın durumun kötüymüş,psıkolojın berbatmıs,stres hat safhadaymış,bunların onlar ıcın pek bır onemı yok sureklı ılgı göstermek mecburıyetındesın

Aslında belkıde normal olan ve gereken budur ama içinde bulundugumuz sartlarda ınsanoglu yasamını devam ettırebılmesı ıcın artık cok cok daha fazla efor sarfetmek zorunda ve buna baglı olarakta sınır stres hayat yogunlugu hat safhada oluyor yasam sartları ve sekıllerı degısıyor..