Zaten bulaşmıştır mı? Benim de annem covid oldu sürekli dip dibeydik ama hiç birimize bulaşmadı. Karantina süresi boyunca çift maske, yemeği kapının önüne bıraktık çıktık. Babaya laf anlatmak zor, Allah yardımcın olsun
Bende babamı maskelerin kullan at olduğuna ikna edemiyorum. 1 haftalık maskeye "daha neyi var tertemiz" diyor artık saldım..
Bu babalar neden böyle? İnsanı çileden çıkartıyorlar. Allah hepimizin yardımcısı olsun.