Zaten bulaşmıştır mı? Benim de annem covid oldu sürekli dip dibeydik ama hiç birimize bulaşmadı. Karantina süresi boyunca çift maske, yemeği kapının önüne bıraktık çıktık. Babaya laf anlatmak zor, Allah yardımcın olsun