numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@SerhatUner; Size yol göründü. DGN yolu gelin DGN verimerkezine
Buyurun siz gelin veri merkezimize, böyle nadir oluşan kısa kesintiler kalıcı problem oluşturma, müsait zamanınızda sizi ve tüm R10 ailesini bekleriz, sistemlerimiz altyapı ve hizmetlerimiz hakkında bilgi veririz. Bir veri merkezi açmak aslında 2-3 veri merkezi açmaktır, Geldiğinizde her üründen yedekli ve yedeğin yedeğinin yedeğinin de olduğunu göreceksiniz. Altyapımızı detayları ile yerinde görmeniz için herkesi @YoncuDC; bekliyoruz.