arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok çok büyük bir yanlış. bu işin ticaretini yapanlar yüksek miktarda domaini kayıt edecekler. sonra karaborsa oluşcak. kendi şirketine bir alan adını alabilmek için binlerce tl istenicek. hatta ve hatta yurt dışı firmaları bu kayıtları yapcaklar. sonra ateşle bakam 2bin dolar.

özetle para bitti kala kala domainler kaldı bari onlarıda satalım mantığı güdülüyor anlaşılan. firma sahipleri ne yaparsa yapsı kimene. tam bir saçmalık.
Piyasa baya yükselcek Ve Firmalar Para kazanmış olacak burada Kişiler ise Mağdur Olacak