Söylediklerinizi normal bir site için yapsanız kimse bu tepkiyi vermez bakınız insanların verdiği cevaplara herkes yardımcı olmaya çalışmış ekran görüntüsü almaya uğraşmış fakat açılan site sadece bakım modu indexi olan bir site olursa bu tepkiyi alırsınız.
sizin dışınızda kimse bu tepkiyi vermedi. Asıl iyi niyeti bakım modu kapalıyken reklamlar varken suistimal ederdim. Bende biliyorum bakım modunu kapatmayı ama yapmadım. sitede sadece bakım modu yok şuanda ben siteye girebiliyorum sorunsuz bu bir wordpress eklentisi. boş bir site değil yani.
sağolsun tüm r10 ailesi yardımcı oldu bana