İnsanların iyi niyetini suistimal mi ediyorsunuz bakım modunda olan site açılsa ne açılmasa ne.
ne demek istiyorsunuz hocam? siteyi bakım moduna almasam reklam görüntülenmesi kasmak istiyorsunuz dersiniz sırf reklam görünmesin hit kasmak amaçlı yapmadığımı anlayın diye bakım moduna alıyorum yine laf ediyorsunuz. sizi anlamak zor..
sunucu taşıma işlemleri başarılı değilmi diye öğrenmek istemiştim sadece, öncedende siteye girdiğim için bende eski hali gözüküyor dns hemen güncellenmiyor ancak hiç girmeyenlerde şuanki hali gözükür diye söyledim.