digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamu kurumlarında F klavye kullanılmıyor mu artık?
Ben üniversitedeyken daktilo dersi almıştım.
Fosil olduk galiba )))
F klavye Türkçe klavyedir.
Ve aynı düzeyde 2 adamdan F klavye ile yazanı her zaman Q klavye ile yazandan daha hızlıdır.
F klavye de yazabiliyorum