Konu
Sizce iyi mi ? | 10 Parmak klavye hız testi
22-10-2021, 20:55:14
#7
digiklan
Kamu kurumlarında F klavye kullanılmıyor mu artık?
Ben üniversitedeyken daktilo dersi almıştım.
Fosil olduk galiba )))
F klavye Türkçe klavyedir.
Ve aynı düzeyde 2 adamdan F klavye ile yazanı her zaman Q klavye ile yazandan daha hızlıdır.