Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer sistem desteklemiyorsa bence geçmeyin. Ben desteklediği halde geçtim. Pişman olup tekrar win 10'a geçtim. Bence stabil konusunda daha da geliştirilmesi gerekiyor. CPU fazla kullandı bende.
anladım hocam görüşünüz için teşekkürler