Merhabalar iyi forumlar dilerim.
Bir sorum olacaktı şuan pc de win 10 pro kurulu lisanslı bir şekilde win11 geçiş yapmak istiyorum ancak işlemci desteklemiyor hatasını aldım araştırma yaptıktan sonra iso dosyasındaki bir dosyanın kodu değiştirilerek kurulum yapıldıgını gördüm eğer bunu yaparsam orjinal lisans 10dan 11 e geçer mi ? şimdiden teşekkürler