Coderz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlar için tüm arkadaşlara teşekkür ederim, @Paramedik; @caminci; hocam üye olana komisyon vereni nasıl bulacağız? Öyle bir başlık mı açsam? %20 güzel oran gibi duruyor pek anlamıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim..
https://accounts.binance.com/tr/register?ref=STVD9GPU %20 referans indirimi ile kayıt olabilirsiniz. Bol kazançlar