Yorumlar için tüm arkadaşlara teşekkür ederim, @Paramedik; @caminci; hocam üye olana komisyon vereni nasıl bulacağız? Öyle bir başlık mı açsam? %20 güzel oran gibi duruyor pek anlamıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim..