aktif olarak binance global kullanıyorum
1. binance 'ye binance tr üzerinden para yatırıyorum . Ziraat veya Vakıf bank hesabın varsa 7/24 para yatırma çekme gibi işlemler yapabilirsin
2.Coin düşükken almak mantıklı , yükseldiğinde çok kar edesin diye 1tl olan coini 100 adet aldığını düşünelim . coin 2 katı olduğu zaman karın 100tl oluyor ama 50krş dan aldığın zaman 4 katı kar ediyorsun