Merkez Bankasının faiz düşürme kararı sonrası tüm TL birikimimi altın veya dolar tarafına geçirmeyi düşünüyorum. Uzun vadede (+3 Yıl) hangisine yatırım yapmak daha mantıklı olacaktır?
Elimdeki tüm TL birikimimi Cuma günü altın veya dolara çevirme fikrindeyim.
Altın. Usd piyasaları çok tedirgin etti. olması gerekenden de yüksek o yüzden müdahale gelecek.
tobb başkanı açıklama yaptı faiz düşüm kararı sonrası bankalar bırak faizi düşürmeyi uzun vadelerde faiz arttırmış.
Bune demek biliyormusunuz. Pİyasada artık herkes bildiğini okuyor... Venezualle'ya dönmemek için kesin müdahale yapılacak usd'a.