Ben çok uzun yıllardır elimde kalan ne kadar TL varsa altına çeviriyorum. Kesinlikle TL para tutmuyorum. Lazım oldukça zaten altını bozdurup kullanıyorum. Bugüne kadar da uzun vadede bırakın zarar etmeyi 2-3 kat kar elde ediyorum. Vadeye koysaydım belki anca bu kadar kazandırırdı.