digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birisi ile beraber yollarda yürüyen vatandaşların yalnız başlarına ıslanma vakti geldi sefalet yağmurlarında.
Bu daha başlangıç, ithalatının %85'i ara malı olan bir ülkede doların bu kadar yükselmesi bir kaç ay içinde enflasyonu patlatır.
Sonraki seçimde hala yetmez ama evetçilerin sayısı fazla çıkarsa bu ülkede hep beraber sürünmeye devam edeceğiz demektir.
Bi söz var genel söylüyorum lafın nereye gideceğini zeki insanlar anlar zaten,,.
30 Yıl Kör'ü sevsen gözü açılırdı (siz anladınız küfür olduğu için kelime değişikliği yaptım)
Bizim hala gözümüz açılmadı 😑