Dolar artınca ne oluyor bilmeyenler öğrensin...
Gıda ve akaryakıt fiyatları artacak.
İthal ürün fiyatları artacak.
Asgari ücret azaldı, borçlar artırıyor
Milli gelir ve kişi başına gelir azalacak
Alım gücü düşecek...
Daha sayayım mı?