Ekonomi okuyorum, 40 a yakin ulkenin 30 yillik ekonomik verilerini yogun matematige dayanarak inceledim. Yok boyle bir ornek yok. Boyle mantiksiz kararlar, sanki kasten zarar vermek istermis gibi uygulanan para para politikalari bir ekonomi ogrencisi olarak o kadar zoruma gidiyor ki anlatamam. Yani yok kardesim hicbir sekilde hicbir politik duzende boyle bir para politikasi uygulanamaz. Faiz enflasyonun sebebidir tartismasi 1930 da Matematiksel olarak curutuldu. Bir para birimi ulkenin namusudur, serefidir, halkinin dunyaya karsi alim gucudur. 21 yasinda dusundugum seylere bak. Avrupada yasitlarim ev kuruyor hayat kuruyor. Oyle bir ileniyorum ki, rabbim irin irin akitsin ahitette kim sorumluysa