Kart kayıp çalıntı bölümünü tuşlayıp kartımı kaybettim diyerek kapattırıp iptal ettiriyorsun. Ayrıca yeni kart istemiyorum diyorsun bankaya.
Ben de bir bankaya kartı kapattıramamıştım bir arkadaşım bu şekilde tavsiye verdi öyle kapattım.
+1923
Tamda bunu yazmaya gelmiştim. Kapatma işi bir telefona bakar..... Yeni kart istemediğin halde gönderirlerse kabul etme kartı geri gönder. Bazı bankalar harbiden çok bulaşık bu konularda....