halmubay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iyi niyetten söylüyorum sizce de fazla göz yorucu görünmüyor mu ?

Daha sade flarum tarzı bir tema seçseniz güzel olmaz mı kullanıcı açısından ?

Bu arada benim cevabım flarum kurup soru cevap tarzı bir forum oluşturmak

Flarum baktım doğru hocam. Ama onunda ücretli olduğunu söylediler. Diye sordum. Tema konusunu en kısa zamanda araştırayım.