Görüş değil de, soru olarak yazarsan daha iyi olur. Bir çok teferruatı mevcut. Yazmakla bitmez 😇
Teşekkür ederim üstad. ☺️ Merak ettiğim konulardan bazıları;
- Hangi pazaryerlerinde daha makul komisyon oranları ile yer alabiliriz?
- Bunun için ayrı bir şirketleşme gerekir mi mevcut şirket üzerinden fatura kesilebilir mi?
- İade ve değişim sürecinden en az hasarla nasıl çıkılır?