MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüş değil de, soru olarak yazarsan daha iyi olur. Bir çok teferruatı mevcut. Yazmakla bitmez 😇
Teşekkür ederim üstad. ☺️ Merak ettiğim konulardan bazıları;

- Hangi pazaryerlerinde daha makul komisyon oranları ile yer alabiliriz?

- Bunun için ayrı bir şirketleşme gerekir mi mevcut şirket üzerinden fatura kesilebilir mi?

- İade ve değişim sürecinden en az hasarla nasıl çıkılır?