whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese Merhaba, ben üniversite öğrencisiyim. bir taraftan okuyorum bir taraftan çalışıyorum ve geceleri de freelance iş kovalıyorum. nasıl pasif gelir elde edebilirim diye düşünürken aklıma boks makineleri geldi. Bir yerden kiralamasını yapıp üniversitede aktivite merkezi gibi yerlere koysam üniversiteye kira versem nasıl olur sizce? daha önce bu yolla para kazanan vs oldu mu? Sıfır makine alıyım diye düşündüm ama 8K küsürmüş fiyatı. Kiralama işi ciro bölüşerek yapılıyormuş. Siz ne düşünüyorsunuz yapılır mı böyle bir iş?
güzel düşünce , takip