Arkadaşlar Mac bilgisayarıma steam ya da Torrent indiremiyorum. Açıkcası bu indirme işlemlerinden vs. çok anlayan bir insan değilim. Bu şekilde bir hata veriyor. Ne yapmalıyım? Nasıl indirebilirim?
Steam için DMG, dosya sistemine göre uyumlu/uyumsuz diye hata verir.
https://cdn.cloudflare.steamstatic.c...ller/steam.dmg