Arkadaşlar Mac bilgisayarıma steam ya da Torrent indiremiyorum. Açıkcası bu indirme işlemlerinden vs. çok anlayan bir insan değilim. Bu şekilde bir hata veriyor. Ne yapmalıyım? Nasıl indirebilirim?