mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok büyük ayıp. geçmiş olsn
Sağ ol hocam.
ATCBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kelam etmeden'de gelmezdim. hayatından zaman çalmış, benden hakkımı çalana illaki bişeyler yapardım. geçmiş olsun,
Kelam ettim hocam. Dedim ben nereden geldim bu özellikler için vs. Yanında sevgilisi vardı, çok da bozmak istemedim közcüyü. Çıktım bindim 522ST’ye dönüyorum.