Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam döviz tehlikeli şu an ya. Döviz alırken kimlik veriyorsunuz artık. Altın mantıklı olabilir.
Bankadan alıyorum hocam döviz merkezinden değil ayrıca bunun bir tehlikesi olduğunu sanmıyorum