Ben de yatırımlarımı hep altın üzerine yapardım, halâ da aynı fikirdeyim, altın her zaman değerlidir. Fakat geçtiğimiz ay ben de bir hesaplama yaptım ve yüksek yatırımlarda dövizin daha çok kâr getirdiğini gördüm. Bu saatten sonra döviz kurlarında ağır düşüşler olmaz ama yine de en güven veren altın sanırım.