agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artısı ve eksisi nedir hocam?
Forum işi çok zor ve çok klasik. Köklü forular haricinde tutunabilen görmedim. Ayrıca bir projede önce forum ile başladım, insanlar forumda kaçıyor sanırım social login olmasına rağmen üyelik az sayfada durma oranı az vs.. Sonrasında soru-cevaba çevirdim, bariz şekilde etkileşimler arttı.