Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Artısı ve eksisi nedir hocam?
Forum işi çok zor ve çok klasik. Köklü forular haricinde tutunabilen görmedim. Ayrıca bir projede önce forum ile başladım, insanlar forumda kaçıyor sanırım social login olmasına rağmen üyelik az sayfada durma oranı az vs.. Sonrasında soru-cevaba çevirdim, bariz şekilde etkileşimler arttı.