Selam,

Arkadaşlar uzun zamandır kafamı kurcalayan bir soruyu sizlere sormak istiyorum. Tatminkâr cevaplar için R10+ vereceğimi beyan ederim. Pek çok WP uzmanı, sitem için orijinal tema kullanmamı tavsiye ediyor. Ancak çok sayıda sitem var. Bununla beraber, GPL gibi bir şey de duymuştum. Sorularım ise şöyle:
  • Lisanslı - Orijinal olmayan ücretli WP Temalarını uzun zaman boyunca kullanabilir miyim? Bunu Nasıl Yapabilirim?
  • GPL Lisansı, temamın orijinal olması mı anlamına geliyor?
  • Uzun süre boyunca, bozulmadan WP Temalarını ve Elementor Gibi Yapılandırma Araçlarını Nasıl Kullanabilirim? - Şimdiden Teşekkürler.