Bu işte iyi paralar dönüyor sanırım. Peki bu iş sıkıntı mı? Yasal mı? İlk 2 - 3 Ay vergi ödemezsem ne olur? Çünkü kazancım net olmadan vergi vermek istemiyorum muhasabe masrafı vs. ile uğraşmak istemiyorum.