blindmanthe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar arkadaşlar forumda green card başvuru yapan var mı ? bir kaç sorum olacak ve başvuruda yardımcı olabilirler mi ?
1)Engellilere green cardın avantajı varmı ?
2)Green card sonuçları hangi ayda açıklanır
3)green card için maksimum bir yaş varmı ?
4)green carda başvurmak için pasaporttan başka bir şey gerekiyor mu ?
5)green carda başvururken biyometrik fotoğraf istiyor onu fotografçıdan mı almam lazım ?
Teşekkürler şimdiden
Ben başvurdum.

1)Avantajı olduğunu sanmıyorum
2)Sanırım 2022'nin mayıs ayında açıklanacak
3)Sanırsam maksimum bir yaş belirtilmemiş
4)Pasaport ve en az lise mezuniyeti gerekiyor
5)Biyometrik gerekmiyor diye biliyorum ben fotoğrafçıda vesikalık çektirdim 600x600 boyutunda yükledim. Fotoğraf ile ilgili bilgiyi buradan alabilirsin https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/visa-information-resources/photos/photo-examples.html