Merhabalar arkadaşlar forumda green card başvuru yapan var mı ? bir kaç sorum olacak ve başvuruda yardımcı olabilirler mi ?
1)Engellilere green cardın avantajı varmı ?
2)Green card sonuçları hangi ayda açıklanır
3)green card için maksimum bir yaş varmı ?
4)green carda başvurmak için pasaporttan başka bir şey gerekiyor mu ?
5)green carda başvururken biyometrik fotoğraf istiyor onu fotografçıdan mı almam lazım ?
Teşekkürler şimdiden