En doğru reklam yerleşimi bence zaten kendi yaptığınızdır, reklam yerleşimi hizmeti veren kişilerin bir çoğu standart reklam modelini uyguluyor tüm sitelere.. Reklem yerleşimi bir kere ile yapılıp sonuç alınacak birşey değil tüm reklam birimlerini ayrı ayrı alıp haftalık aylık tıklanma analizlerine bakarsın az olanı kaldırır daha farklı bir yere koyar değerlendirir bu değişimlere göre en verimli sonucu alırsın.