Konu
Reklam yerleşimi diye buna derim...
20-10-2021, 18:49:01
#13
fiziko
Hocam benim site otomatik reklamlar. 18 kuruştan gelen TBM mi ? Benim sitede oranlar bunla ilgili hiçbir çalışma yapmadım. Yaptırmadım da. Oran iyi mi gerekiyor mu