fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorum alakasız olacak ama ağ nedir hocam mesela usdt gönderip alırken 5-6 ağ var o ne oluyor? Ya da neden o kadar çok ağ var ?
Çok aman aman bilgim yok ama sizin için baktım şu şekilde yazıyor;
Blok ağı transfer onayları madenciliği yapılan kripto para birimlerinde madenciler tarafından, madenciliği yapılmayan kripto paralarda blok ağı yöneticileri tarafından verilmektedir.
Onay süresi blok ağı yoğunluğuna ve göndericinin transfer ücretine bağlı olarak değişkenlik gösterebilmektedir. platforma yapılan kripto para yatırma işlemlerindeki onay süresi değişkenlik gösterebilir.