cevabınız için teşekkür ederim. bulut ve flash ile birkaç kere aldım fakat bana göre 21. yy.'da bu böyle olmamalı. Araştırdığımda birkaç eğitmen git kullanıyordu. Birkaç bilgisayardan kullanılıyor. Adobe programlarındaki rahatlığın aynısını bunda da istiyorum aslında. Mesela tüm dizini tekrar tekrar buluta yüklemek, tekrar tekrar indirmek bence bu işi zaten yapan insanlar için eziyet. Birkaç fiziksel ve sanal sunucum bulunuyor fakat belirttiğim gibi kendi cihazlarımda böyle bir imkan arıyorum. İlginiz için teşekkürler.

erkantalhaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası 5 yıldır hiç USB Flash kullanmıyorum aktaracağım şeyleri Google drive veya Yandex diske aktarıp indiriyorum eğer Php tabanlı bir uygulama ise direkt host almanı tavsiye ederim anlık olarak görürsün ama dersin ki ben yapamam öyle sana en güzel tavsiye sunucu alman direkt projeyi sunucuda geliştir ister ofisten ister evden ister telefondan istersen uzaydan 😂 heryerde erişebilirsin ayrıca ne sekme kapatırsın nede birşeyin yarıda kalmaz bağlan devam et