Merhaba,
Boş vakitlerimde visual studio code kullanmaya başladım. özellikle php ve ilgili dillere merak saldım hobi olarak uğraşmaya karar verdim. hem ofiste hem evde birkaç kere bu kodları usb ile taşıdım. adobe ürünlerini lisanslı kullanıyorum ve dosyalarımı buluttan eşitleyip kaldığım yerden devam edebiliyorum. aynısını burada da yapabiliyoruz muhtemelen diyerek araştırdım. şuan hem evdeki hem ofisteki vscode üzerinde git projesi açık. fakat bukez de localhost üzerinde ilgili dosyayı çalıştıramıyorum çünkü dosya bulutta. git üzerinden de ilgili kodların çıktısını alamadım. pages.github önerdi bir arkadaş fakat tam olarak aradığım şey mi emin olamadım.
benzeri şekilde çalışan arkadaşlar nasıl bir yol izliyor yanıt verirse sevinirim.
İyi forumlar.