28 yaşındayım hocam ve hala cepte 0 TL var, ben delirmeyeyim de kim delirsin?
Gelir kazanmak istiyorsak ona uygun çalışmamız gerek.
Bakın yaklaşık 3-4 yıldır bu işin içerisindeyim ve tüm hayatımı verdim fakat halen harcadığım para kazandığım paraya göre daha fazla

Yavaş olsun ama olsun

.
İçinizde umudunuz kalmadıysa ufak bir ara verip tekrar başlayın