Değerli kardeşim, çok içten yazmışsın. Yılmadan mücadeleye devam et, mutlaka kazanacaksın. Yolun, bahtın açık olsun.

Bu arada konuyu faw'lara ekledim önümüzdeki günlerde ufakta olsa işler talep edebilirim.