Ben mezun oldum. Vakit kaybıydı. Yeteri kadar disiplinli isen açıktan diploma için okur, 2 seneyi kendim programlama öğrenmek için harcardım.
Ben Kocaeli üni Kocaeli myo bilgisayar teknolojileri ve programlama mezunuyum
Kendimizi geliştirmez iseniz herşeyi yüzeysel olarak öğrenirsiniz
kesinlikle. Diğer okullarda 2+2 yi toplayan program sorulurken bizlere gerçekten güzel eğitim verdiler Ben İstanbul Medipol Üniversitesinde okudum ve menunum.
Bende eşimde Bilgisayar prog. okuduk. Hatta sınıf arkadaşıydık
Eğer işini düzgün yapacaksan, üstüne düşeceksen çok iyi bir bölüm ve önün tamamen açık
Şuana kadar hiç görmedim fakat bu forumdanmıydı hatırlamıyorum birisi memur olmuştu bir tek onu duydum. Bende okudum fakat iş yapmadığını anlayınca dgs ile mühendisliğe geçiş yaptım.
yazilim sektöründe maksat diploman olsun diye okuman gerekicek kaç kişiye sorduysam bu konuyu hepsi bu cevabi verdi yazilimda insanlar alaya bakiyor okul okuman ise sektörde yükselmene bakiyor diye
Ben sizin yerinizde olsam mobil uygulama gibi bir bölümler varsa onu okurdum. Mobil devri başladı çünkü para mobilde ve çok iyi bir mobil yazılımcı olsanız bile sadece kendinize uygulamalar üreterek bile para kazanabilirsiniz.
ben şuanda 2. sınıf olarak okuyorum çok iyi bir bölüm değil fakat dersler güzel her hoca şuanda proje istiyor eğer projeleri ciddiyet göstererek yaparsanız güzel seviyelere gelebileceğinize ve gelebileceğime inanıyorum tabiki okulun katkısı çok yok burada katkı sensin.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim hocalarım 10 kişiden 9 kişi önermiyor ben çok hevesli olduğum için 4yıllık yazılım okumaya karar verdim. Bana zaman ayırıp cevapladığınız için allah hepinizden razı olsun inşallah güzel haberler ile geleceğim