ben şuanda 2. sınıf olarak okuyorum çok iyi bir bölüm değil fakat dersler güzel her hoca şuanda proje istiyor eğer projeleri ciddiyet göstererek yaparsanız güzel seviyelere gelebileceğinize ve gelebileceğime inanıyorum tabiki okulun katkısı çok yok burada katkı sensin.