Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüreğine, emeğine sağlık hocam. Bu arada @MAS; hocamı da ayrıca tebrik ve teşekkür etmek gerek. R10 da emeği ve güzel duruşu ile takdir ettiğim nadir insanlardan.
Cok tesekkur ederim, hayirli isleriniz olsun. 😊