Konuda da belirttiğim gibi whois bağlantıların çoğu
https://www versiyonla siteleri indexlemediğinden backlink kaybı yaşatır ve maximum etkiyi alamazsınız.
Durumu aslında net bir şekilde ifade etmiştim.
WWW yönlendirmesi SUB domain olarak geçer. WWW sub'tur.
Araştırmanızı tavsiye ederim.
Aynı şekilde birçok profil bağlantısında da
https://www versiyon ile backlink alımı söz konusu değildir. Bunlar 301 olarak geçer.
Sevgiler, selamlar, iyi forumlar.
www kullanmanın seo açısından bir zararı yok hocam. Gelen linkler site"."com'a da gelse www"."site"."com 'a da gelse eğer doğru şekilde canonical ve yönlendirme yapıldıysa faydalıdır. Google bunu anlayabilecek kapasitededir.
Ayrıca www kullanmanın teknik olarak faydaları vardır (başka sub domain kullanımlarında www'ya ayrı dns veya Cookies kullanımı veya CDN kullanırken ekstra kaynak kullanımını azaltmak vs. gibi)
Bunun dışında "www" bir yazının link olduğu çağrısını yapar okuyucuya ya da kullanıcıya, tık alımını arttırır psikolojik olarak daha güvenilir görünmektedir.
Özetle seo ve teknik açıdan www kullanmak çok ufak da olsa daha avantajlıdır.